Pagina's

woensdag 17 oktober 2012

DIY

Vinden jullie het ook zo leuk en gezellig om
je kerst kado mooi in te pakken en/of
je kerstversiering aan mooi lint op te hangen.
Al jaren hangen bij mij de kerstballen aan linten in de boom en
maak ik in de kerstboom strikken van lint.
Er is geen pakje dat een mooi lint heeft en
 een handgemaakte label met de naam van de peroon erop.
Kost je natuurlijk wel wat meer tijd maar het is zo leuk om te doen
en de ontvanger waardeert het enrom.
In de loop der jaren is mijn verzameling linten dan ook giga geworden.
Nieuwe maar ook oude linten.
Als ik ergens ben waar ze mooi band, lint of kant verkopen,
gaat er altijd wel wat mee naar huis.
Het zal jullie dus niet verbazen dat de collectie in de winkel
ook al een aardige keuze bevat.
Afgelopen week is er weer oa band voor X-MAS binnen gekomen.
Wordt ik altijd zo blij van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten op mjn blog.
Groetjes Helena